دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

مراحل پارتیشن بندی یک فضای اداری

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ب.ظ

خیلی از دوستان و کارفرمایان محترم بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه طراحی و نحوه اجرای پارتیشن بندی اداری قبل از مشاوره با این مجموعه ، پارتیشن بندی فضای مورد نظر خود را برنامه ریزی و حتی متره می کنند. این موجب آن شد که کارشناسان مجموعه پارتیشن ساز اطلاعاتی در مورد مراحل پارتیشن بندی یک فضای اداری در اختیارتان قرار دهند.

اگر بخواهیم یک تفسیر کلی در خصوص پارتیشن بندی اداری داشته باشیم می توان گفت تفکیک فضاهای اداری برای بالا بردن راندمان کاری هر دپارتمان از یک مجموعه کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این تفکیک فضا مستلزم نکاتی است که هر کدام لازم و ملزوم یکدیگرند . استفاده از پارتیشن ها بصورت تک و یا دوجداره با توجه به کاربری آنها از جمله این نکات می باشد. برای درک بهتر این مفاهیم به بررسی کامل مراحل مختلف کاری در مجموعه پارتیشن ساز می پردازیم.
1- بازدید اولیه:
اولین مرحله ، بازدید از محل مورد نظر و برداشت متره فضا می باشد . در این مرحله کارفرما نیاز های خود را درخصوص فضا های مورد نیاز ، تعداد پرسنل و نوع چینش آنها مطرح می نماید . در قسمت برداشت اولیه کارشناسان قسمت هایی همچون ورودی ها، پنجره ها (بعنوان مدخل نور) ، اوکابه پنجره ها (برای اتصال پارتیشن به دیوار) ، طرح و جنس سقف (در پارتیشن های متصل به سقف) ، سرمایش و گرمایش ، هوا سازها و در آخر مسیر های حمل قطعات پارتیشن ها به محل نصب را مورد بررسی قرار می دهند.

 

2- طراحی:

در مرحله طراحی پس از ترسیم پلان فضا های مورد نظر با در نظر گرفتن تمامی نیاز های اعلام شده توسط کارفرما ، پارتیشن بندی فضا به صورت دو بعدی توسط طراحان مجموعه پارتیشن ساز  مورد بررسی قرار می گیرد . از مهم ترین نکات مورد نظر در این مرحله تحلیل مسیر های تردد ، ابعاد راهرو ها برای دسترسی کاربران و کاربری منطقی اتاق ها براساس نیاز پرسنل می باشد. در برخی از موارد که بدلیل عدم امکان اجرای خواسته های کارفرما در فضاهای موجود طراحی دچار نقص می گردد ، طراحان اقدام به ترسیم نقشه هایی به صورت پیشنهادی با بالاترین استفاده بهینه از فضاهای موجود می نمایند و بصورت کامل در اختیار کارفرما قرار می دهند .

 

3- تایید طراحی و تعیین رنگ:
در این مرحله پس از بررسی کامل طرح ها توسط کارفرما و تعیین طرح نهایی که در آن متره نهایی و تعداد درب ها به صورت کامل مشخص شده ، برآورد قیمت به کارفرما اعلام می گردد . تعیین رنگ ام دی اف نیز در این مرحله صورت می گیرد .

4- چک سایز نهایی:
چک سایز نهایی به منظور کنترل در تطابق اندازه های موجود در نقشه ها با فضای موردنظر جهت اجرای پارتیشن اداری انجام می گیرد . قطر دیوارها ، ابعاد داکت های برق و جنس سقف ها برای اتصال پارتیشن از نکات مهمی است که می بایست هنگام چک سایز به دقت بررسی گردد. برای بالا بردن دقت در اجرای پارتیشن بندی ، کلیه جزئیات موجود در نقشه ها بر روی زمین ترسیم می گردد تا کامل ترین و با کیفیت ترین پارتیشن در دستورکار بخش اجرایی این مجموعه قرار گیرد .
5- ساخت پارتیشن های اداری:
حال زمان آن فرا رسیده که ساخت پارتیشن های اداری انجام پذیرد . مجموعه پارتیشن ساز با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا با سرعت بالا ، اقدام به ساخت پارتیشن های اداری می نماید . پس از برش و آماده سازی ، قطعات مختلف از جمله ام دی اف ها ، پرده و شیشه ها بسته بندی شده و برای حمل آماده می گردد .
6- نصب:
نصب بعنوان آخرین مرحله در اجرای پارتیشن بندی یک فضای اداری محسوب می گردد . با توجه به اینکه نصب از مهمترین و دشوارترین قسمت های پارتیشن بندی اداری می باشد . این مجموعه با بهره گیری از استاد کاران ماهر و حرفه ای قادر است بیش از 150 مترمربع پارتیشن را به صورت روزانه و با بالا ترین کیفیت نصب نماید .

پارتیشن ساز اماده ارائه پارتیشن های اداری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی