دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری و دفتر کار آژانس تبلیغاتی

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۱ ب.ظ

آژانس تبلیغاتی EP + Co که در شهر گرین ویل-کارولینای جنوبی واقع شده است و مساحتی بالغ بر 12000 متر را به خود اختصاص داده ، توسط Gensler طراحی و تجهیز شده است. خلاقیت در طراحی و ایجاد روابط قوی بین پرسنل از خصوصیات سبک طراحی گرینسلر به حساب می آید . دفتر شرکت تبلیغاتی EP + Co یک ساختمان قدیمی بازسازی شده می باشد که در طراحی داخلی آن به فرهنگ اصلی شرکت که مفهوم خلاقیت در حال می باشد بسیار توجه گردیده است.


طراحی بسیار منعطف این مجموعه موجب استفاده بهینه از تمامی فضاهای موجود شده است به طور مثال فضایی که در گذشته به عنوان انبار استفاده می شده جای خود را با کاربری سالن آموزش و فروشگاه عوض کرده است. بهره بردن از پارتیشن های شیشه ای فریم لس در تمامی فضاهای این آژانس تبلیغاتی، ضمن ایجاد فضاهای خصوصی کمک شایانی به ایجاد یک فضای کاربردی ، وسعت دید بالا و برقراری یک ارتباط فعال و مستمر در بین پرسنل گردیده است.


برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و دفتر کار خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.


Pyramid_T-588(1)


Pyramid_T-588(2)


دکوراسیون اداری و دفتر کار آژانس تبلیغاتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی