دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون دفتر بیمه

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ

دکوراسیون زیبا و بی نظیر ذیل مربوط به دفتر بیمه ای در لندن-کشور انگلستان می باشد که مساحت تقریبی آن 22000 مترمربع بوده و در سال 2017 ، مسئولیت طراحی و اجرای آن به شرکت Oktra سپرده شد.طراح توانسته به شکل کاملاً هوشمندانه ای با بهره گیری از رنگ های خنثی در کف،سقف و دیواره ها در کنار رنگ گرم چوب ، استفاده از پارتیشن تمام شیشه جهت تامین روشنایی بهینه محیطی با کمک نور طبیعی و مبلمان با رنگهای شارپ و تند به دلنشین و جذاب تر شدن دکوراسیون این شرکت بیمه بیافزاید.در طراحی داخلی فوق تمامی قسمتهای ضروری و موردنیاز یک دفتر اداری شامل اتاق جلسات،آشپزخانه،کافه تریا،اتاق مدیریت و بخش کارمندی به صورت فضای باز با رعایت حریم خصوصی افراد تعبیه گردیده است. برای درک بهتر موضوع نظر شما را به دیدن عکس هایی از دکوراسیون این دفتر بیمه جلب می نماییم.

برای طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون دفتر اداری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.

Pyramid_T-605(1)

Pyramid_T-605(2)

Pyramid_T-605(3)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی