دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

نمونه طراحی داخلی دفتر اداری

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۷ ب.ظ

در این بخش در نظر داریم با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان در خصوص به اشتراک گذاشتن طراحی داخلی و بازسازی یک فضای صنعتی و قدیمی به فضای اداری مدرن ، نمونه ای از یک طراحی داخلی دفتر اداری را برای شما آماده کردیم که در ذیل تصاویر زیبای آن را مشاهده می کنید.

طراحی داخلی دفتر اداری زیبا و مدرن ذیل مربوط به آژانس بازاریابی و اینترنتی Covus که در برلین_کشور آلمان واقع گردیده، می باشد که در سال 2012 زمانیکه تصمیم به نقل مکان گرفت به جای یک فضای اداری جدید ، کارخانه ای را انتخاب کرد که در قدیم محل اقامت ناشر چاپ سنتی (گوتنبرگ) بوده است و کار طراحی داخلی دفتر اداری جدید خود را که در نوع خود یک چالش به حساب می آمد را به شرکت طراحی داخلی sbp سپرد.این پروژه در 3 طبقه به اجرا در آمده و طراحی انجام گرفته بر روی قسمتهای مختلف آن به صورتی است که فضاهای زیاد و مناسبی را برای جلسات رسمی و غیررسمی، کتابخانه و … مهیا نموده است.تصاویر ذیل گویای مطلب می باشند.

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص طراحی داخلی ایده آل دفتر اداری خود و گرفتن مشاوره لازم با طراحان داخلی ما در مجموعه پیرامید طرح تماس بگیرید.

Pyramid_T-621(1)

Pyramid_T-621(2)

Pyramid_T-621(3)

Pyramid_T-621(4)

Pyramid_T-621(5)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
decoration inteior

دکوراسیون اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی