دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون داخلی اداری شیک

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

دکوراسیون داخلی اداری شیک ذیل مربوط به شرکت حسابداری BDO در ملبورن-کشور استرالیا می باشد که در سال 2017 طراحی داخلی دفاتر جدید خود را به شرکت Unispace سپرد.ایده اصلی شرکت BDO جذب یکسان کارکنان و مشتری می باشد.طراحی زیبای فوق به صورتی است که هر بخش دارای ترکیبی از ایستگاه های کاری باز، مناطق همکاری و اتاق های بسته بوده در حالیکه برای تماس های تلفنی یا مکالمه خصوصی نیز فضای بسته ای جهت تمرکز کردن وجود دارد. در سال 2017 شرکت BDO بعنوان برنده جایزه نقاشی برای طراحی داخلی در جوایز طراحی ملبورن معرفی گردید که سیستم “درون سازمانی نوآورانه و خلاقانه” را به رسمیت می شناسد.
برای طراحی و اجرای کاربردی و زیبای دکوراسیون داخلی اداری خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-563(1)

Pyramid_T-563(2)

Pyramid_T-563(3)

Pyramid_T-563(4)

Pyramid_T-563(5)

Pyramid_T-563(6)

دکوراسیون داخلی اداری شیک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۶
decoration inteior

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی