دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اتاق کار اداری

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۰ ب.ظ

طراحی یک اتاق کار ایده آل از چند بخش تشکیل می شود که شامل موارد ذیل می باشد.

-ابعاد و چیدمان صحیح میزها با دسترسی مناسب

-استفاده از رنگ بندی خاص با در نظر گرفتن رنگ سازمانی

-روشنایی و نورپردازی کامل برای داشتن دید کافی در حین کار

-سیستم های تهویه مطلوب (سرمایش و گرمایش)

-انتخاب صندلی و مبلمان ارگونومیک

Pyramid_T-27(1) copy

میزها با ابعاد و اندازه استاندارد و کنار فایل و کمد زمینی یا ایستاده جهت بایگانی اطلاعات که با قرار گرفتن در جای مناسب ،هم در زیبایی محیط و هم کاربردی بودن آن تاثیر بسزایی خواهند داشت.

استفاده از رنگ های شاد و گرم و همچنین روشنایی و نوردهی مناسب یکی از عوامل اصلی در زیبایی محیط کار محسوب می شود که در ساعات کاری طولانی برای پرسنل و مدیران بسیار موثر بوده و کاربر را خسته،کلافه و بی رمق نمی کند.

قرار دادن تابلوها در ابعاد و اندازه های مختلف بر روی دیوار با تصاویر مرتبط با شغل و حرفه که در مشاغل مختلف متغیر است، جلوه خاصی را به اتاق کار می بخشد و تمام کننده طراحی و زیبایی محل کار شما می باشد.برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق کار ایده آل خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.


 طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

http://pyramidtarh.com/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی