دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

آجر نما در دکوراسیون داخلی

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ق.ظ

آجر یکی از قدیمی ترین مواد و متریال ها برای ساختن ساختمان ها بوده که از سالیان بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه نیز همچنان، هم در ساخت و نمای ساختمان و هم در محیط داخل منزل به صورت دکوراتیو کاربرد فراوانی دارد. طیف گسترده ای از رنگ در آجرها وجود دارد که رنگ بندی آن از رنگ مشکی گرفته تا کرم روشن را در بر می گیرد و همچنین امکان رنگ آمیزی آن بوسیله انواع رنگ های ساختمانی وجود دارد. شاید با رنگ کردن آن فقط از آجر یک بافت و یا تکسچر باقی بماند ولی باز هم این محصول زیبایی خاص خود را دارد. به تازگی متریال های جایگزینی برای تکسچر آجر در معماری داخلی ساختمان مطرح شده که در ابتدا به سختی می شد آن را از آجر طبیعی تشخیص داد ولی به جرات می توان گفت اصلی ترین خصیصه آجر عمر بالای آن است که هیچ کدام از این متریال های جایگزین که با هزینه های گزاف نیز خریداری می شوند این ویژگی را نداشته و فقط مهمان چند ماهی هستند.ایده هایی بسیاری برای استفاده از آجر در نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون داخلی منازل وجود دارد که ما برای شما چند نمونه از آن را انتخاب کردیم که در ذیل مشاهده می نمایید.برای طراحی خاص و ایده آل معماری داخلی فضای مسکونی و اداری خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.

pyramid_t-821

pyramid_t-82-02

pyramid_t-82-2



http://pyramidtarh.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی