دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

معماری داخلی مدرن دفاتر Gemeentekantoor Heerde

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۴۷ ب.ظ

 معماری داخلی مدرن و جذاب ذیل مربوط به دفاتر شهرداری Heerde که در شرق کشور هلند واقع گردیده، می باشد که در سال 2014 با ایده ای نو ، خلاقانه و حرفه ای به بهترین شکل ممکن توسط Fokkema & Partners با طراحی کامل و تبدیل فضای داخل ساختمان یک بانک قدیمی به دفاتر شهرداری Heerde انجام گرفته است. Fokkema & Partners موفق شدند با تحلیل و ایجاد قسمت های مختلف و موردنیاز در این فضای اداری جدید محیطی پر تکاپو،رنگارنگ و راحت را برای کارکنان و همچنین مشتریان بوجود آورند که از آن جمله می توان به ایجاد کافه ای برای استراحت و گستره کردن روابط اجتماعی ما بین پرسنل اشاره نمود.از آیتم های زیبا و موفق در معماری داخلی مدرن دفاتر Gemeentekantoor Heerde چه از لحاظ زیبایی و چه از نظر اقتصادی می توان از استفاده دوباره از مبلمان ، میز کار و صندلی سورتمه و همچنین سقف و دیوارهای داخلی آن نام برد.این کار طراحان Fokkema & Partners را وارد چالش بزرگی برای تنظیم و قرار دادن طرح های سقف و دیوارهای داخلی قدیمی در طراحی جدید و حفظ مفهوم کار بدون احساس قدیمی و فرسوده شدن آیتم های مذکور و استفاده مجدد از آنها کرد. پس از سپری شدن روزها و تلاش بی وقفه برای پیاده سازی تمامی جزئیات و طرح های جدید در نهایت معماری داخلی مدرن دفاتر Gemeentekantoor Heerde به شکل کنونی در آمد و در اینجا لازم است از طراحان Fokkema & Partners به دلیل طراحی حرفه ای-شیک و مدرن و همچنین تصمیمات هوشمندانه اقتصادی و دقت به تمامی جزئیات و آیتم ها تشکر کرد.

برای طراحی و اجرای ایده آل معماری داخلی شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-582(1)

Pyramid_T-582(2)

Pyramid_T-582(3)

Pyramid_T-582(4)

Pyramid_T-582(5)

Pyramid_T-582(6)

Pyramid_T-582(7)

Pyramid_T-582(8)

Pyramid_T-582(9)

Pyramid_T-582(10)

معماری داخلی مدرن و طراحی دکوراسیون اداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی