دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی منزل دوبلکس با رنگ بندی گرم

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

 

استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی باعث ایجاد انرژی مثبت و فضایی دلنشین تر خواهد شد.در فضاهایی مانند TV روم که جهت استراحت و سرگرمی ایجاد شده است استفاده از هر رنگ به صورت مجزا ایده مناسبی نمی باشد.هر یک از رنگ ها به تنهایی می تواند خسته کننده و یا بی روح باشد و باعث از بین رفتن انرژی های مثبت شود.ترکیب این دو عنصر در کنار هم در مبلمان و دیوار پوش ها توانسته تعادل را در محیط فوق حفظ نماید.

 

 

 

در محیط مجاور فضایی خاص و خلاقانه برای صرف غذا که با رنگ های روشن در محیط و رنگ مشکی در میز نهارخوری دیزاین شده که در کنار آشپزخانه ای مدرن خودنمایی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

در فضاهایی که از رنگ خنثی مانند طوسی و یا کرم بیشتر استفاده شده یک رنگ گرم می تواند به صورت معجزه آسایی خود را از میان این محیط بیرون کشیده و خود نمایی کند که این امر در زیباتر شدن محیط نیز تاثیر بسزایی دارد.



طراحی دکوراسیون داخلی و اداری پیرامیدطرح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی