دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۴۰ ب.ظ

طراحی دکوراسون داخلی اداری فقط خریدن تعدادی میز و صندلی نیست بلکه وسیع تر از این کارها میباشد

باید تمام ابعاد را در نظر بگیریم از طراحی در و دیوار سقف و کف استفاده کردن از انواع متریال ها و آیتم هایی که باعث جذابیت و زیبایی آن میشود این کار هم از نظر بصری عالی می باشد هم از نظر تکنیکی

پس همه ی این عناصر است که باعث میشود یه دکوراسیون داخلی عالی به وجود بیاید

در ذیل شاهد طراحی دکوراسیون داخلی اداری شرکت ارتباطات Edelman هستیم که در لندن-کشور انگلیس قرار دارد و در سال 2017 به زیبایی هر چه تمام تر توسط شرکت Gensler در فضایی به متراژ حدودی 30000 مترمربع طراحی و اجرا گردیده است.
همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده ذیل مشاهده می کنید از طراحی دکوراسیون داخلی فوق می توان پی به اوج خلاقیت طراح آن برد که از آن جمله می توان به در نظر گرفتن فضایی مفید در قسمت کنار پله های اتصال دهنده طبقه اول و دوم جهت گپ و گفتمان با قرار دادن بالشتک اشاره نمود.
شرکت پیرامید طرح با سالها تجربه موفق در خصوص طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای اداری آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-639(1)

Pyramid_T-639(2)

Pyramid_T-639(3)

Pyramid_T-639(4)

Pyramid_T-639(5)

Pyramid_T-639(6)

Pyramid_T-639(7)

Pyramid_T-639(8)

Pyramid_T-639(9)

Pyramid_T-639(10)

Pyramid_T-639(11)

Pyramid_T-639(12)

Pyramid_T-639(13)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
decoration inteior

دکوراسیون اداری

نظرات  (۱)

sorooshnews.com
زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی