دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

در سال 2017 دفتر مرکزی موزه Garage به ساختمان که قدمت قدیمی برای قرن نوزدهم میلادی داشت انتقال دادند که این ساختمان در گذشته های دور کارگاه کشتیرانی بوده است و از نظر کارفرما موزه هنر معاصر این ساختمان از نظر معماری و تاریخی برای دفتر مرکزی انها بسیار ارزشمند می باشد چون در رویدادهای مهمی از تاریخ مسکو وجود داشته است.

با دقت که به تصاویر این موزه نگاه کنید بیشترین ایتمی که در طراحی داخلی این موزه به کار رفته است استفاده و تاثیر شگرف ام دی اف, کفپوش, تایل های سقفی و پارتیشن  می باشد 

نکته قابل توجه آن است که دیوارها، پله ها و کلاً هر آنچه که اثری از قدمت این ساختمان تاریخی و قدیمی در آن وجود داشته با تکنیک های معماری و سازه محافظت گردیده است.


Pyramid_T-682(1)

Pyramid_T-682(3)


Pyramid_T-682(7)


برای دکوراسیون داخلی اداری تخصصی و جذاب دفتر کار خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی