دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت نرم افزاری ارتباطات MNF که در شهر سیدنی قرار دارد، در سال 2017 به جهت رشد سریع در یک دوره کوتاه، نیاز مبرمی را به دفتر اداری خاص با دکوراسیون و مبلمان زیبا و چشمگیر در حرفه خود، احساس می کرد که بعد از بررسی های بسیار و انتخاب کردن گروه طراحی داخلی مناسب، شرکت بازرگانی Sheldon، این شرکت را به خواسته اصلی شان رساند.

طراحان در دکوراسیون داخلی مدرن این فضا، از رنگ های خنثی همچون سفید و طوسی روشن بهره برده بودند، از رنگ آبی برای جلوه دادن به معماری داخلی این دفتر اداری، استفاده نموده است.


سایت دکوراسیون اداری پیرامید طرح دارای مقالات بیشماری از انواع دکوراسیون های خاص شرکت های بزرگ دنیا می باشد.


Pyramid_T-717(3).docx

Pyramid_T-717(2).docx

Pyramid_T-717(1).docx



نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۷:۱۳ نگار جهانشاهی
خیلی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی