دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت معماری  FORM، طراحی و دیزاین داخلی دفتر کار بنیاد فوتبال ایالات متحده آمریکا  در شهر واشنگتن دی سی در سال 2017 اجرا کرده است. 

از نکات بسیار مهم و پر اهمیت دکوراسیون داخلی بنیاد فوتبال آمریکا می توان به استفاده از آیتم های مثل توپ فوتبال و تصاویر جوانان و مربیان، طرح های گرافیکی بر روی دیوارها در سراسر این محیط اداری اشاره کرد که تماما با نمادگرایی فوتبال و الهام از جوانان، قصد دارد به جوامع شهری خدمت کنند و هدف اصلی آنها از این مدل دیزاین این است که طراحی بنیاد فوتبال ایالات متحده باید بازتابی شگرف از ورزش فوتبال باشد.


Pyramid_T-711(1).docx

Pyramid_T-711(2).docx

Pyramid_T-711(3).docx

Pyramid_T-711(4).docx

Pyramid_T-711(5).docx


ما به شما علاقه مندان، دکوراسیون اداری پیرامید طرح را پیشنهاد می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی