دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

آژانس ارتباطات DPG که در شهر مسکو قرار داردبا شرکت های بین المللی روسی بسیاری در مراوره می باشد و در زمینه خلاقیت و ارتباطات بازاریابی جوایز بسیاری را دریافت کرده است به همین منظور این شرکت در سال 2018 با توجه به نیاز مجموعه خود به جهت بازسازی فرایندهای کسب و کار سنتی و به روز کردن آنها تصمبم به تغییر دکوراسیوت اداری محیط کار خود گرفتند و برای اینکار شرکت معماری T+T را انتخاب کردند.
طراحان شرکت T+T با نظر کارفرما محیطی راحت، سازگار با محیط زیست و الهام بخش را طراحی نمودند که با هدف این مجموعه یعنی تولید پیوسته ایده های جدید خلاقانه به طور مستقیم در ارتباط بود.به کارگیری فضای سبز در قسمت های مختلف این دفتر کار از جمله قسمت انتظار، میزهای کارمندی و جلسات به شکل گلدان یا مکان هایی تعریف شده برای کاشت این گیاهان سبز زیبا از نکات قابل تامل در طراحی داخلی شرکت DPG می باشد که به زیبایی کار افزوده است.

Pyramid_T-773(1)
Pyramid_T-773(2)
Pyramid_T-773(4)
Pyramid_T-773(5)
Pyramid_T-773(8)
Pyramid_T-773(11)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی