دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت DealCorp که در زمینه ساخت و ساز و امور مهندسی در ملبورن- کشور استرالیا فعالیت دارد و  در سال 2017 با هدف ایجاد یک محیط کاری با ترکیبی از پیچیدگی های ظریف و لوکس، گروه معماری Plus را برای طراحی و اجرای منحصر به فرد دکوراسیون اداری دفاتر خود انتخاب کردند.
تیم طراحان داخلی در اولین قدم  سبک مدرن را برای دیزاین این دفتر کار انتخاب کردند و به طرز هوشمندانه ای با استفاده از رنگ های خنثی سفید در دیوارها ،سقف و میزهای اداری و خاکستری در کف جلوه خاصی به فضای فوق بخشیده است. همچنین با بهره بردن از رنگ آبی سورمه ای در برخی قسمتها همچون دیوارها،صندلی و کمدهای زمینی در کنار رنگ بندی خنثی کل فضا و به کارگیری گیاهان سبز در میزها و قفسه های کارمندی تاثیر بسزایی در جذابیت دکوراسیون دفتر مهندسی DealCorp داشته است.

برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و دلخواه شرکت خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-770(1).docx

Pyramid_T-770(3).docx

Pyramid_T-770(5).docx

Pyramid_T-770(6).docx

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی