دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

مبلمان مدرن اداری در چیدمان شرکت Dixy

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۱۷ ب.ظ

شرکت Dixy که در زمینه خرده فروشی مواد غذایی فعالیت دارد در مسکو واقع گردیده. این شرکت در سال 2018 با هدف خلق محیط کاری جدید با ویژگی باز بودن فضا و شفافیت جهت ارتباط و تعامل بیشتر ما بین کارمندان و مشتریان اقدام به انتخاب شرکت معماری داخلی OFFCON برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خود گرفت.

تیم طراحان با زبردستی و بسیار ماهرانه اقدام به پیاده سازی خواسته کارفرما نمود و به این منظور مبلمان و سبک مدرن اداری را برای طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان این فضا انتخاب کردند.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون و مبلمان اداری خاص دفتر شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-729(1).docx

Pyramid_T-729(2).docx

Pyramid_T-729(11).docx



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی