دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری ساده و تخصصی محل کار Uber EMEA

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۱۷ ب.ظ

شرکت EMEA Uber که در آمستردام-کشور هلند واقع شده است در زمینه صنعت فناوری در راستای روند رو به رشد به  جهت حضور در بازارهای جهانی با شعار “فکر کردن محلی به گسترش جهانی” مشغول به فعالیت است. این شرکت در سال 2017 برای محقق کردن خواسته و شعار سازمانی خود برای اتصال مردم و فرهنگ ها و همچنین درک بازارهای همیشه در حال تحول در اطراف خود ، شرکت معماری و  طراحی داخلی Assembly را جهت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری محل کار خود به صورت تخصصی و ساده  انتخاب نمودند.

تیم طراحان با بکارگیری ایده هایی همچون گیاهان سبز،پارتیشن شیشه ای تک جداره و … موفق به تکمیل طراحی فوق و کسب رضایت مشتری شده اند.
برای طراحی و اجرای دیزان محل کار خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.


Pyramid_T-684(1)

Pyramid_T-684(3)

Pyramid_T-684(6)

Pyramid_T-684(9)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی