دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون اداری مدرن دفتر وکالت Fox Rothschild

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ

دفتر وکالت و حقوقی Fox Rothschild در نیویورک- آمریکا واقع شده است.

این شرکت در سال 2016 به جهت ارتقای عملکرد خود و همچنین رسیدن به انعطاف پذیری لازم جهت پاسخ دادن به تغییرات مداوم به وجود آمده در قوانین، حس نیاز شدید به ایجاد یک دفتر کاری جدید برای مجموعه خود نمودند و شرکت معماری Francis Cauffman را برای طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر جدید خود انتخاب کردند.

نکته حائز اهمیت در این دیزاین با توجه به اینکه این شرکت در زمینه وکالت و انجام امور حقوقی مشغول به فعالیت است پس مستلزم برگزای جلسات و ملاقات های متعدد می باشد که از آن جمله می توان به  سه دسته اصلی از ملاقا ت های برگزار شده در این مجموعه شامل جلسات داخلی،مشتری و مشاور خارجی اشاره نمود همچنین طراح با تعبیه 80 دفتر وکالت در این فضای داخلی به سبک مدرن و با استفاده از رنگ های خنثی خاکستری و سفید به موفقیت چشمگیری در طراحی داخلی آن دست یافته است.

Pyramid_T-670(4)

Pyramid_T-670(6)


پیرامید طرح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی