دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی چشمگیر دکوراسیون اداری BSE با کمک دیوار سبز

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

طراحی دکوراسیون اداری شرکت BSE Global بر عهده گروه معماری TPG می باشد 

این شرکت به جهت سازماندهی و طبقه بندی کارکنان خود در یک دفتر اداری واحد و نیاز به داشتن محل کاری جذاب که نشان دهنده تعهد و استفامت می باشد دست به تغییر دکوراسیون زدند. 

تیم طراحان با در نظر گرفتن نیازها و اهداف اصلی کارفرما ، اقدام به دیزاین داخلی این فضای اداری با متریال و تکنیک های به روز نمودند و در برخی موارد ساختارشکنی کردند که در نوع خود جالب می باشد همچنین به کار بردن نام شرکت BSE Global در جای جای این دفتر اداری از قسمت ورودی گرفته تا اتاق جلسات و بر روی استیکر پارتیشن های اداری و دیوار سبز زیبای به کار رفته در قسمتی از این محیط اداری همگی ایده هایی خیره کننده و جذاب می باشند.

Pyramid_T-720(2).docx

Pyramid_T-720(4).docx



پیرامید طرح

نظرات  (۱)

با تشکر
منم فکر این هستم در این زمینه یک استارت اپ راه اندازی کنم و فعالیت مون با افتر افکت هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی