دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت نرم افزاری Nulogy  که در تورنتو-کانادا قرار دارد در سال 2018 به این نتیجه رسید که مشتریانشان به دنبال یک هویت منحصر به فرد با تاکید بر شفافیت و باز بودن در محیط شرکت های طرف قرارداد خود هستند و در چنین فضاهایی حس راحتی، آرامش و رضایت بیشتری دارند به همین منظور تصمیم به دیزاین و طراحی دکورسیون اداری خاص برای محیط خود با مجموعه ای از محصولات و خدمات نامحدود گرفتند و  برای اینکار شرکت معماری داخلی SDI را انتخاب کردند. 
تیم طراحان توجه ویژه ای به هدف کارفرما یعنی تاکید بر شفافیت و طراحی به صورت سالن باز نموده است و برای رسیدن به این موضوع برای جداسازی و بخشهای مختلف این محیط  از پارتیشن فریملس تمام شیشه استفاده کرده اند. همچنین طراح برای جذابیت بیشتر دکوراسیون از رنگ آبی در بعضی آیتم ها همچون استیکر پارتیشن، رنگ سقف و اکسسوری ها بهره برده است.

Pyramid_T-744(2).docx

Pyramid_T-744(6).docx

Pyramid_T-744(7).docx

Pyramid_T-744(10).docx



پیرامید طرح بهترین مجری و طراح داخلی شرکتها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی