دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری مدرن آژانس املاک Cushman & Wakefield

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 آژانس املاک Cushman & Wakefield در جورجیا- آمریکا قرار دارد. 

این شرکت در سال 2017 با هدف رضایت مشتریان خود تصمیم به ایجاد محیطی در قالب مرکزی اجتماعی گرفتند و برای طراحی دکوراسیون اداری خود، شرکت معماری  Gensler  را انتخاب نمودند و این گروه هم توانستند این دفتر اداری را به بهترین شکل ممکن با سبک مدرن انجام دهند. 

از آیتم های به کار رفته در این دکوراسیون می توان به ارتفاع زیاد سقف بخش ورودی و پذیرش با انبوهی از رنگ سفید استفاده شده در دیوارها و سقف و نور طبیعی کافی اشاره کرد. 

Pyramid_T-692(2)

Pyramid_T-692(4)

Pyramid_T-692(6)

Pyramid_T-692(8)

Pyramid_T-692(10)

Pyramid_T-692(13)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی