دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری مدرن شرکت DigitasLBi

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ب.ظ

شرکت DigitasLBi در نیویورک-آمریکا، در سال 2016 مسئولیت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر کار خود را به شرکت معماری داخلی TPG سپرد. این شرکت یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای و بزرگ با بیش از 3000 نفر پرسنل بوده که متراژ حدودی فضای اداری آن 50000 مترمربع می باشد. 

تیم طراحان، دکوراسیون اداری مدرن را برای محیط این شرکت انتخاب کردند که از نظر کارفرما نتیجه کار بسیار رضایت بخش بوده است.

Pyramid_T-640(1)

Pyramid_T-640(2)

Pyramid_T-640(4)

Pyramid_T-640(5)

پیرامید طرح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی