دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون داخلی اداری منحصر به فرد شرکت Mitie

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ

شرکت Mitie یک شرکت مدیریت امکانات بریتانیایی بوده و در لندن- کشور انگلستان قرار دارد

این شرکت برای دکوراسیون اداری خود تصمیم به تغییرات اساسی در معماری داخلی خود گرفتند و برای اینکار گروه معماری Modus Workspace را انتخاب کردند. 

از نکات مهم در این دکوراسیون می توان به این مورد اشاره کرد که هیچ کدام از کارکنان میز کار شخصی برای خود نداشته و جهت تغییر و قرا دادن وسایل کار خود از قفسه های هوشمند تعبیه شده در سایت استفاده می کنند . همچنین از پارتیشن شیشه ای با پروفیل مشکی و استفاده از متریال چوب در قسمت های مختلف مثل کانتر منشی و غیره به شکل حالت دارد استفاده کردند.


Pyramid_T-767(1).docx

Pyramid_T-767(2).docx

Pyramid_T-767(5).docx

Pyramid_T-767(9).docx


طراحی دکوراسیون اداری پیرامید طرح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی