دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری از شرکت معماری داخلی Petr Sergeev

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

شرکت معماری داخلی Petr Sergeev در سال 2017 مسئولیت طراحی دکوراسیون اداری شرکت Alcopa را در سن پترزبورگ-کشور روسیه به عهده گرفت.
شرکت Alcopa که در زمینه طراحی و سازماندهی ادارات مختلف مشغول به فعالیت است با هدف ایجاد  یک فضای مدرن یکپارچه و متحد با هماهنگی و ترکیب اصولی مبلمان اداری و طراحی صوتی و تصویری این مجموعه به یک اکوسیستم تک و ترویج مولد و فعالیت های مختلف ، تصمیم به طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر خود بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا نمود.

Pyramid_T-675(1)

Pyramid_T-675(2)

Pyramid_T-675(5)

Pyramid_T-675(7)

Pyramid_T-675(9)

Pyramid_T-675(12)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی