دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون اداری رنگارنگ شرکت OpenWay

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ

شرکت OpenWay, یک توسعه دهنده بین المللی درخصوص راه حل های نرم افزاری در سن پترزبورگ- کشور روسیه می باشد که در سال 2018 با اهمیت به آسایش و راحتی فضای کاری کارکنان خود و همچنین حفظ سبک و شخصیت تاریخی این مکان که در مرکز سن پترزبورگ که جز مراکز اصلی فناوری می باشد واقع گردیده ، تصمیم به طراحی و اجرای دکوراسیون اداری این مجموعه گرفت و مسئولیت این طراحی داخلی  را به استودیو معماری BRIZ سپرد.
تیم طراحان در دیزاین انجام گرفته این شرکت محیطی کاربردی و نمادین را برای شرکت OpenWay  ایجاد کردند.در چیدمان این محیط اداری فضاهای چند کاره و پارتیشن شیشه ای تک جداره با شکل های منحصر به فرد و رنگ های روشن خودنمایی می کند و بر جذابیت فضا افزوده است.

Pyramid_T-798(1)

Pyramid_T-798(3)

Pyramid_T-798(6)

Pyramid_T-798(10)

Pyramid_T-798(19)

 

برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و منحصر به فرد دفتر کار خود با مجموعه دکوراسیون اداری پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی