دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت بزرگ انرژی BPX که در زمینه نفت و گاز، در کلرادو (دنور)- ایلات متحده آمریکا فعالیت دارد. در سال 2018 به فکر طراحی و اجرای دکوراسیون اداری دفاتر جدید خود افتادند و تاکید مدیران آن خلق فضای کاری با احساس راحتی منزل شخصی عنوان گردیده است.به همین منظور مسئولیت امر طراحی و چیدمان این پروژه به استدیو معماری Stantec سپرده شد.
تیم طراحان خوش ذوق این پروژه در اولین قدم تمامی شرایط و اهداف را مدنظر قرار داده و به یکایک آنها اهمیت نشان داده است.
از نکات مهم و قابل تامل در دیزاین فوق می توان به استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس برای جداسازی 240 دفتر کار مختلف شامل دفاتر مدیران،معاونان،کارمندان،کنفرانس و… اشاره کرد که از تاثیرات مثبت این محصول بر روی محیط می توان از تردد مناسب نور طبیعی و زیباتر و دلبازتر نشان دادن فضای داخلی آن و علاوه بر این مورد به علت قدی بودن پنجره های بیرونی ساختمان ، بهره بردن از زیبایی رودخانه Platte نام برد.
برای طراحی و اجرای معماری داخلی حرفه ای و منحصر به فرد شرکت خود با مجموعه پیرامید طرح تماس حاصل فرمایید.

Pyramid_T-800(1)

 

Pyramid_T-800(4)

Pyramid_T-800(5)

Pyramid_T-800(6)

Pyramid_T-800(8)

Pyramid_T-800(10)

 

نظرات  (۱)

زیبا و دل انگیز بود

https://themefour.com/product/elementor-pro/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی