دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

شرکت Jacada Travel که ارائه دهنده خدمات مسافرتی معتبر با خلق تجربیات خاص در سقر برای مشتریان خود می باشد دقیقاً چیزی فراتر از یک مسافرت معمولی و در لندن- کشور انگلستان واقع شده است و این شرکت در سال 2018 به منظور برجسته کردن شخصیت این شرکت و همچنین ایجاد محیط کاری الهام بخش برای کارمندان خود، طراحی دکوراسیون اداری آن را، گروه معماری داخلی Peldon Rose بر عهده گرفت.
از نکات مثبت و تاثیرگذار در دیزاین داخلی انجام گرفته فوق می توان به توجه ویژه به گیاهان سبز و ایجاد حس تازگی و طراوت برای کارکنان و همچنین مراجعه کنندگان این مجموعه در فضای اداری آن اشاره کرد. طراحی دکوراسیون داخلی Jacada Travel دارای چشم انداز خیره کننده ای است و نمونه ای عالی از یک محیط کار پایدار و معتبر می باشد که به دنبال حمایت و تقویت رشد مداوم در ساختار کلی مجموعه خود خواهد بود.

 

Pyramid_T-751(2).docx

Pyramid_T-751(4).docx

 

Pyramid_T-751(6).docx

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی