دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

طراحی دکوراسیون اداری دفاتر پروژه Remix

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۱ ق.ظ

دفتر کار پروژه Remix که در شهر تورنتو کانادا واقع شده است و یک منبع آموزشی برای خلاقیت جوانان می باشد در سال 2019 به منظور تفکیک مناسب فضاهای گوناگون موردنیاز این مجموعه تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری محیط دفتر خود گرفت و مسئولیت این طراحی را به برایان بروک و شرکت معماری DesignAgency سپرد.
نتیجه این همکاری خلق فضاهای مختلف شامل استودیوهای ضبط حرفه ای، تولید و عکاسی، فضای کاری با مفهوم آزاد، تالار حمل و نقل کانتینر، تراس اختصاصی مشرف به دریاچه و به طور کل ایجاد فضایی ایمن برای جوانان بوده است.
از نکات برجسته به کار رفته در معماری داخلی فوق می توان به استفاده از استیکر رنگی در شیشه های پارتیشن این دفاتر کار اشاره نمود که علاوه بر بالا بردن کارآیی به زیبایی فضای مذکور نیز افزوده است.

 

Pyramid_T-805(1)

Pyramid_T-805(9)

Pyramid_T-805(6)

Pyramid_T-805(3)

 

دکوراسیون اداری پیرامید طرح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی