دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

دکوراسیون اداری جذاب دفتر Unilever

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ق.ظ

 دفتر اداری Unilever که یک شرکت موفق در زمینه تولید و عرضه محصولات مراقبت شخصی و غذایی در جهان می باشد. مدیران ارشد Unilever در سال 2017 بنا بر نیاز مجموعه خود به داشتن دفتر کاری با معماری داخلی خاص و اکتیو از شرکت ODCM جهت دیزاین و چیدمان فضای اداری خود دعوت به همکاری کردند.

طراحان داخلی پروژه مذکور در گام نخست سبک مدرن و سادگی را سرلوحه کار خود قرار داده و در ادامه کار از رنگ های زنده و شاد برای قسمتهای مختلف این دفتر کار استفاده نمودند.

از آیتم هایی که به موفقیت دکوراسیون فضای اداری Unilever افزوده است می توان به بهره بردن از ترکیب موکت،پارکت و سنگ با رنگ بندی جذاب،طراحی های خاص انجام شده بر روی دیوارها و گیاهان سبز به کار رفته در  نمای داخلی اشاره کرد.

تیم طراحی با جسارت و ایده های ناب خود توانست محیط اداری فوق را به بهترین شکل ممکن طراحی نموده و در نتیجه رضایت کارفرما را جلب نماید.

 

Pyramid_T-826(1)

Pyramid_T-826(3)

Pyramid_T-826(4)

Pyramid_T-826(5)

 

 

پیرامید طرح 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی