دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشید

دکوراسیون داخلی و معماری فرصتی را پدید می آورد که کیفیت فضای زندگی را بهبود بخشیده و در محیطی مطلوب به انجام فعالیت های خود بپردازیم. از این رو شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از عوامل روانشناختی و هم چنین شناخت دقیق فرم ها و اثر متقابل رنگ ها و با به کارگیری اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب در نظر دارد متناسب با نیازها و سلیقه های گوناگون، بهترین ها را برایتان به ارمغان آورد.

پارتیشن شیشه ای اداری

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ق.ظ

در حال حاضر پارتیشن های بسیار متنوعی در بازار ایران یافت می شوند که از محبوب ترین آنها می توان به پارتیشن های تک و دو جداره ام دی اف و پارتیشن های شیشه ای فریم لس اشاره نمود . تقریباً تمامی اشیاء شبیه به پارتیشن از جمله پنجره های دو جداره یو پی وی سی و آلومینیوم به بازار پارتیشن ملحق شده اند و در لیست پارتیشن های شیشه ای دیده می شوند . پارتیشن های شیشه ای اداری اصولاً به پارتیشنی اطلاق می گردد که بیش از 99% ساختار آنها از شیشه تشکیل شده باشد که امروزه این سیستم از پارتیشن از ارزان ترین نمونه ها که کیفیت پائینی نیز دارند تا بالاترین کیفیت ممکن در بازار یافت می شوند . قابل ذکر است پارتیشن های شیشه ای به دو صورت تک جداره و دو جداره ارائه می گردند . پارتیشن های دو جداره شیشه ای به لحاظ ساختاری که دارند خصوصاً در مقاطعی که درب در آنها تعبیه شده تفاوت چندانی از لحاظ عایق صدا با پارتیشن های تک جداره شیشه ای ندارند زیرا درب های این سیستم از پارتیشن های اداری تک جداره اجرا می گردند لیکن تاثیری در بیشتر شدن عایق صوتی و یا بالاتر بردن درصد شکست صدای محیط خارجی نخواهند داشت البته به جرات می توان گفت که پارتیشن های تک و دو جداره شیشه ای مجموعه پارتیشن ساز به لحاظ دارا بودن استراکچر و ویژگی های خاص خود دارای بالاترین میزان شکست صدا در بین کلیه نسل های پارتیشن اداری می باشند. پارتیشن های اداری شیشه ای که در این مجموعه ارائه می گردند به لحاظ ساختاری، انتخاب درست محصولات و مواد اولیه و همچنین تکنیک نصب دقیق و اصولی از مستحکم ترین و عایق ترین پارتیشن ها به شمار می آیند .

 

 

پارتیشن های شیشه ای اداری که به صورت تک جداره اجرا می شوند دارای یک فریم از جنس آلومینیوم می باشند که در اطراف پارتیشن و محل های اتصال شیشه به دیواره ها ، کف و سقف دیده می شوند . برای جلوگیری از لرزش پارتیشن شیشه ای در قاب پروفیل آلومینیوم ، اطراف شیشه با نوارهایی از جنس سیلیکون مهار می شود و شیشه ها بدون کوچکترین لرزشی نصب می گردند . در فی ما بین شیشه ها از یک سری اتصالات اختصاصی شفاف استفاده می شود تا شیشه ها کاملاً به یکدیگر بچسبند . یکی از بزرگترین مشکلات اغلب سیستم های پارتیشن شیشه ای اداری در اطراف درب آنها مشهده می شود که آن فاصله ایجاد شده به عنوان بادخور درب یا همان فضای خالی برای گردش درب در لولا ها می باشد . پارتیشن های مجموعه پارتیشن ساز با بکارگیری یک چهارچوب مستحکم در اطراف درب پارتیشن هم موجبات استحکام درب های شیشه ای را فراهم نموده است و هم به علت سیستم طراحی و تولید این چهارچوب ها فضای بوجود آمده برای بادخور درب ها را به طور کامل پوشش داده و عایق صوتی بسیار خوبی برای فضاهای اطراف پارتیشن شیشه ای به ارمغان می آورد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی